Klacht: Telefoonnummer veranderd na installatie Multisim

op 04 maart 2019 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

21 februari heb ik een multisim via Uw chat service laten activeren op het nummer 0646637629, het bijbehorende simkaartnummer is: 893144031788559340. Tot op heden inmiddels elke werkdag met U contact gehad het is nog steeds niet voor elkaar. Dit is een dringende zaak, wij hebben een binnenvaart onderneming, onze contacten waar wij ons werk van krijgen, hebben alleen dit nummer van ons. Inmiddels ben ik heel boos, dat dit allemaal zo lang duurt. U heeft het al wel voor elkaar gekregen om het nummer opeens op een ander simkaartje te zetten, nl het simkaartje behorend bij mijn nummer: 0621874112. Toen ik hier achter kwam ben ik weer gaan bellen, kreeg ik wel binnen korte tijd, enkele uren mijn telefoonnummer terug, maar het 0646637629 schijnt onvindbaar te zijn sinds maandag 25 februari. Dit kan ons geld gaan kosten. Ik wil dat U zo spoedig mogelijk deze grove fout hersteld. Het is toch te gek voor woorden, dat ik inmiddels al uren aan de telefoon heb gehangen en nog steeds geen stap verder ben.

Per direct het telefoonnummer 0646637629 op het juiste simkaartje activeren. En schade vergoeding voor de dagen dat we nu niet bereikbaar zijn als bedrijf.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. Kulka