Klacht: opzegging contract niet verwerkt

timwensink op 20 januari 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 4/10/2016 mijn contract bij jullie opgezegd, en hier een bevestiging via sms van gehad, dat ik vanaf 28-11-2016 niet meer gebruik kon maken van jullie service.

Nu word er nog steeds maandelijks een bedrag voor dit abonnement afgeschreven!

Ik heb meerdere keren gebeld naar jullie klantenservice en er werd telkens verteld dat dit abonnement nog liep. terwijl ik een bevestiging heb gehad van opzegging

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag dat de facturen vanaf 28-11-2016 ongedaan gemaakt worden, omdat ik volgens de sms die ik heb vanaf die datum ben afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door