Klacht: Misleidend geinformeerd door vodafone

DhrJelle op 26 november 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik had een Iphone 6 en had in mijn woonplaats nauwelijks bereik en bijna geen internet. Ik woonde voorheen ergens anders waar het altijd perfect was.
Ik kreeg korting op me abbo voor een aantal maanden.
Vervolgens verscheen de iphone 7.
Ik mocht een nieuw abbo aangezien de oude verliep.
Contact gehad met vodafone en er is mij telefonisch verteld dat vodafone bezig is met nieuwe masten of de bestaande sterker te maken.
Ook zou de iphone 7 een beter netwerkbereik uit zichzelf hebben dan de iphone 6.
Ik twijfelde al onwijs om niet over te stappen naar een andere providor. Maar liet me geruststellen door de medewerker en nam hem dus in vertrouwen.
Nu zijn we 2 maanden verder dat ik de iphone 7 in bezit heb.
En ik begin steeds meer thuis te werken inplaats van op de zaak. Ook heb ik geen wifi thuis omdat ik een abbo heb met 12 GB op 4G. Helaas duurt iets simpels als google.nl laden al 10-12 sec.
Bellen lukt vaak niet of valt weg tijdens gesprek.
Ook mis ik belangrijke binnenkomende gesprekken.

Vodafone geeft als stom argument dat ik zogenaamd akkoord ben gegaan tijdens de verlenging naar
Iphone 7 en dat ik daarmee dus wist hoe het zat met het netwerk en de dekking. Nou dat is natuurlijk onzin aangezien zei mij telefonisch misleid hebben met leuke praatjes.

Vervolgens weigeren ze me bij de netwerk centre te helpen. Geen enkele tegemoetkoming ze laten me gewon barsten.

U begrijpt zelf toch ook wel dat als ik wist dat het zo zou zijn en zou blijven dat ik dan was overgestapt naar een provider die wel levert wat ze beloven.

Ik betaal 55€ per maand voor een door heel nederland dekkend netwerk en 4G en ik krijg geen van beide..

Ik wil een tegemoetkoming op mijn abbonement
Of
Ik wil waar ik voor betaal...
Namelijk de service die ze door heel nederland op de tv en radio presenteren.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door