Klacht: Geen uitleg op mijn rekening

Heleengroot op 12 december 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Sinds 2009 ben ik klant bij Vodafone. En in de maanden oktober en november krijg ik een hele hoge rekening. Het hoge bedrag komt oa voort uit een zeer hoog internetverbruik. Iets waar ik me totaal niet in kan vinden. Ik was thuis in die periode en heb daar WiFi, verder internet ik niet zoveel op mijn telefoon. Ik heb Vodafone in verschillende e-mails verzocht om een uitleg. Die krijg ik niet. Wel heb een medewerker gesproken en die gaf aan dat ik niet de eerste ben die met deze klacht komt en denkt dat er een probleem is.
Inmiddels hoef ik van Vodafone niet meer te mailen want ze zullen niet meer reageren.

Ten eerste mag Vodafone iets doen aan de professionaliteit van de klachtenafhandeling. Ik voel me totaal niet serieus genomen en het wordt maar afgedaan. Verder wil ik een duidelijke specificatie van mijn verbruik.
Het is schandalig dat zo'n groot bedrijf niet in beweging is te krijgen op een, in mijn ogen, vrij simpel klantverzoek.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door