Klacht: Dubbel Kosten en slechte service bij contractverleningn

Tanjazakelijk op 13 januari 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte Vodafone klantenservice,

Ik heb gezien dat er op mijn telefoonrekening een bedrag van 630 euro staat voor de telefoon.

Bij deze dien ik een klacht in over deze kosten op de fctuur en de procedure van mijn aanvraag tot contractverlenging.

Ik heb mijn abonnement op 24.08.16 verlengt en daarbij de telefoon Samsung S7 Edge twv 576 EUR gratis gekregen met een RED super abonnement, waarbij ik maandelijks, 59,99 EU betaal.

Ten eerste heb ik heel veel problemen gehad met het ontvangen van de telefoon. Nadat ik telefonisch de verlenging van mijn abonnement heb afgelsoten en ik na 1 week nog steeds geen toestel heb ontvangen heb ik met jullie klantenservice gebeld. Er werd mij verteld dat ik maar moest afwachten. Dat heb ik gedaan. Na 14 dagen en weer een aantal malen bellen met jullie klantenservice werd mij verteld dat de telefoon wel is opgestuurd. Ik moest weer afwachten en er zou een onderzoek worden ingesteld, dit zou max 14 dagen duren. Daar heb ik weer opgewacht.
Uiteindelijk heb ik moeten vernemen dat het toestel zoek was. En medegedeeld dat ik maar naar de winkel zou moeten gaan om daar een nieuw toestel te halen en het oude contract te annuleren en een geheel nieuw contract af te sluiten. Dat heb ik vervolgens gedaan en daar een nieuw contract afgesloten weer met een GRATIS toestel. Deze heb ik direct meegekregen maar dit heeft al met al 8 weken geduurd.

Het is schandelijk hoe jullie met vaste, zakelijke en trouwe klantenomgaan: Ik heb heel veel verschillende call center medewerkers gesproken en het verhaal tig keren moeten uitleggen. Ook had ik al die weken geen goed werkende telefoon: ( Mijn iphone6, die ik bij mijn vorige abonnement kreeg, was stuk: Geen werkende internet en geen werkende locatie voorzieningen.) Het is een telefoon die ik zakelijk gebruik en dit heeft voor veel problemen gezorgd al die tijd.
Ik heb in totaal bijna 8 weken moeten wachten op een nieuwe toestel( dwz: 8 weken geen internet en geen locatie voorzieningen.)
Ik heb in totaal 9x met jullie klantenservice gesproken! Elke keer een nieuwe medewerker en weer opnieuw moeten uitleggen wat er aan de hand is. Een totale gespreks en wachttijd + 4 uur.
Ik moest alsnog naar een Vodofone winkel gaan om een geheel nieuw abonnement af te sluiten. Al die tijd is Vodaone in gebreke gebleven.

Ik vind een compensatie van van alle verloren tijd en kosten die ik heb moeten maken om mijn abonnement te verlengen, meer dan terecht en tevens onvang ik zsm de Creditfactuur voor de Samsung Edge S7 telefoon. Ik betaal hiervoor immers al maandelijks een bijdrage.

Groeten, Tanja

Gewenste Oplossing:

Ik vind een compensatie van van alle verloren tijd en kosten die ik heb moeten maken om mijn abonnement te verlengen, meer dan terecht en tevens onvang ik zsm de Creditfactuur voor de Samsung Edge S7 telefoon. Ik betaal hiervoor immers al maandelijks een bijdrage

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door