Mijn Klacht:
Heb telefonisch aanbieding gehad van Vodafone voor een telefoon Huawei P10 Plus. Daar zat nog een korting op en een korting op de abonnement. Plus een camera (t.w.v. 300) pre-order actie bij Huawei. Telefoon zou geleverd worden op 12 april 2017. Helaas is alleen mijn nieuw abonnement ingegaan, maar heb ik de telefoon niet ontvangen. Deze is door een fout door Vodafone geretourneerd. Vervolgens moest ik zelf (!) de bestelling annuleren om het opnieuw te ontvangen. Helaas kan de ‘cancelation desk’ de bestelling niet annuleren, maar ook niet mijn abonnement. Die is nog steeds aan de gang! Heb niet eens mijn nieuwe telefoon! Vodafone wilt mij niet helpen. Wat kan ik nu doen? Ik heb al meerdere malen mijn frustaties geuit en klacht ingediend. Wel gehoor, maar niet opgelost. Ben al een trouwe klant bij Vodafone. Stond nog op het punt om over te stappen naar Ziggo om zo de quadplay toe te passen. Bijgevoegd een Word-document met screenshots.
Gewenste Oplossing:
Ik ben pas tevreden als mijn abonnement als einddatum 7 april 2017 is. Dan kan ik overstappen op een ander provider. Vodafone heeft niet zn best gedaan om mij als klant te behouden, dus ga ik ook niet mn best doen om bij hun te blijven.
