Mijn Klacht:
Na diverse malen bellen met Vodafone om een bestelling die achter onze rug om op nieuw besteld is, zijn we het zat. Het rustige blijven wordt erg moeilijk. Hieronder ons verhaal al eens eerder neergezet.
Abbonement kon niet door de bkr, tpen schojnbaar ineens wel. Wij toch annuleren en nu hebben we ineens twee orders. Wi willen niks meer van Vodafone. Letterlijk al dagen aan het bellen en niemand kan iets doen of iets vertellen!
AUB annuleren!!!!! We zijn het zat! We willen na 30 jaren trouwe klant niks meer met jullie te maken hebben! ordernummer is: 260812701.
Tevens bellen wij steeds voor fe verdubbelaar ivm ziggo. Ook hier wordt van alles gezegt en belooft zonder waar te komen!
Vodafone los dit eens op en doe eens iets voor je klanten. Wij hebben geen bandje in gesproken voor de 2 e bestelling of iets. Dus bewijs die order eens. En ga niet achter onze rug om nog meer bestellen.
mvg,
Marco van Meurs
Gewenste Oplossing:
Aub alles annuleren!!! bestellingen etc. fie tevens achter onze rug om zijn gedaan!
