Mijn Klacht:
Ik ben nu al meer dan 7 jaar klant bij Vodafone, afgelopen maanden ben ik van werkgever gewisseld. In de 5 maanden dat ik bij mijn werkgever zat betaalde zij mijn abonnement en ik had verwacht dat ze dat yot januari zouden doen. Plotseling krijg ik van Vodafone een bericht dat ik mijn rekening niet heb betaald dus wat doe ik, ik betaal de eerste rekening van november omdat ik er geen rekening mee heb gehouden achter elkaar krijg ik december en het is nu niet eens halverwege januari en die krijg ik ook in mijn brievenbus. En het ironische van dit allemaal is ze sluiten mij af op 31 december vlak voor oud en nieuw maar ja. Ik heb Vodafone gezegd dat ik pas alle rekeningen 23 januari kan gaan betalen maar dat vonden ze niet kunnen ik moet binnnen 9 dagen betalen anders zwaait er wat. Nou Vodafone mij zijn jullie kwijt.
Gewenste Oplossing:
Als men in de spiegel kijkt en accepteert dat je zo niet met klanten omgaat.
