Mijn Klacht:
Ik ben vanaf dag 1 niet tevreden over mijn abonnement Vodafone thuis. Eerst kreeg het pakket te laat opgestuurd, daardoor kon ik mijn abonnement niet opzeggen. 5 januari jl. krijg ik het volgende smsje:
Beste Klant, zoals je welllicht hebt gehoord, is Vodafone thuis overgenomen door T-Mobile. Als gevolg hiervan kun je binnenkort een mobiele aanbieding van T-Mobiele ontvangen. Je bent in dit geval vrij om over te stappen, ook als je nog innen je contractperiode zit. Stap je niet over, dan behoud je gewoon je huidige voordelen. Details ontvang je binnen van T-Mobile. Groet, Vodafone.
Ik wil mij hier op beroepen en het abonnement te stoppen, ik wil geen T-Mobile. aan de telefoon werd mij duidelijk gemaakt dat het niet mogelijk is. Ik vind dit een beetje vreemd, op het moment dat het abonnement wordt overgenomen door andere provider, heb ik als klant altijd de vrijheid om over te stappen.
Mijn verzoek/klacht: ik wil stoppen met Vodafone thuis en mensen bij de klantenservice waren onbeschoft
Eerder heb ik email contact gehad m.b.t. mijn klacht. Er wordt excuses gemaakt maar verder dan dat komen we ook niet.
Nu zit ik met een volgend probleem.
Vodafone heeft aangegeven ons oude tv en internet abonnement bij ZIGGO ZELF op te zeggen!!!! Nou dat hebben zij dus niet gedaan. Nu zit ik met 2 abonnementen die ik moet betalen. Ik doe daarom ook beroep op vodafone mijn geldbedrag vanaf het moment dat het abonnement is in gegaan TERUG TE STORTEN. ik betaal hier overigens 2x dit kan echt niet. Een waardeloze flut service.
IK wil dit abonnement per direct stop zetten. Ik ervaar alleen maar problemen met vodofone Ongelooflijk. Overigens heb ik GEEN toestemming gegeven om benaderd te worden door T-Mobile. Gebeurd dit wel, is er sprake van privacy schending. Al met al ben ik het helemaal zat met vodafone. Ik verwacht ook zeer zeker een oplossing, Ik zou volgens vodafone maandelijks veel goedkoper uitkomen als ik het abonnement bij ze af zou nemen. Nou NIET DUS! Ik ben nu maandelijks 2x zoveel kwijt. Wij gaan niet voor fouten opdraaien diezij hebben gemaakt.
Met vriendelijke groet
Gewenste Oplossing:
wanneer de onnodige kosten die ik heb gemaakt terug worden betaald en het abonnement op te zeggen.
