Omdat ik het belangrijk vind met mijn telefoon onbeperkt te kunnen bellen en internetten, heb ik een duur abonnement bij Vodafoon afgesloten (65 euro per maand). In de verwachting dat ervoor werd gezorgd dat ik dat altijd en overal kan... Lees meer
Ik ben penningmeester van de Dorpsraad Olland gemeente Sint-Oedenrode.
Ik krijg een mail van of zogenaamd van vodafone.
Mededeling Uw betalingstermijn is verstreken.
betalingstermijn is verstreken
Hier staat het logo van vodafone ... Lees meer
Ik heb op 2 december j.l. een nieuwe telefoon aangeschaft via bellcompany met abonnement. via Vodafone.
.Conform het door ons ondergetekende contract ben ik stellig van mening,
dat ze niet voldoen aan de door beide partijen getekend contract..
U kunt mij... Lees meer
Sinds november geen abonnement meer bij vodafone. Ik had 2 jaar een contract bij vodafone waarvan de laatste 6 maanden een ellende waren.
Ik kreeg hele hoge rekeningen binnen waarbij ik mijn vraagtekens had. Gebeld met de klantenservice. Het was... Lees meer
Goedemorgen,
Hieronder de brief waarin ik mijn situatie en aangaande klacht heb omschreven. Helaas kan ik op geen enkel manier deze klacht via het formulier op de website indienen, doordat er tevergeefs een foutmelding wordt gegeven.
Ik ben ten einde raad! Hopelijk... Lees meer
ik ben slecht voor gelicht in de winkel over mijn telefoon nu deze stuk is.
ben niet verzeker en heb een verkeert toestel aan gesmeerd gekregen
met dit abonnent kon het niet ander
er werd niet gesproken over bij betalen voor een... Lees meer
Op donderdag 15/01 abonnement afgesloten en telefoon besteld die per Ideal betaald was. Vrijdag 16/01 komt de koerier de telefoon leveren maar moest ik opnieuw voor de telefoon betalen. Meteen Vodafone gebeld die dit zouden corrigeren en een nieuwe afsrpaak... Lees meer
Ik kwam er laatst achter dat vodafone sinds juni 2014 extra kosten aan mijn rekening toevoegen.
Content (aankopen via mobiel internet)
Callfactory Safeclick en cmtelecom.nl/aankoop, 2 betaalde aanbieders, dit is echt ongelofelijk!!!!
Nu heb ik via www.payinfo.nl die abonnementen stop gezet maar ze... Lees meer
Ridderkerk 04/01/2015 Geachte mevrouw/meneer , Ik ben nu al weken bezig ,om een klacht tot een goed einde te krijgen , maar dat gaat niet lukken , op de manier waarop vodafone werkt . Vandaar dat ik nu genoodzaakt ben... Lees meer
bij deze provider kan je beter niet wezen komen hun afspraken niet na en je krijgt geen duidelijk antwoord van hun bel je 3 keer krijg je 3 verschillende antwoorden.
en al ben je nog zo lang klant ze zouden geen... Lees meer