Mijn Klacht:
bij deze provider kan je beter niet wezen komen hun afspraken niet na en je krijgt geen duidelijk antwoord van hun bel je 3 keer krijg je 3 verschillende antwoorden.
en al ben je nog zo lang klant ze zouden geen rekening met hun klanten en proberen een gezammelijke oplossing te zoeken.
ben er helemaal klaar mee dus voor ieder die denkt aan Vodafone niet aan beginnen.
Gewenste Oplossing:
als er is een keer geluisterd word en niet 10 wordt doorverbonden en dan als nog verbreekt de verbinding

