Ik heb een klacht die per dag meer uitdijt. Eerst een positieve noot. Op 28 mei bleek een lekkage, ontstaan bij de verplaatsing van mijn watermeter, door Vitens. Vitens kwam direct en dichtte het lek. Dit was voor mij aanleiding... Lees meer
vandaag stond vitens voor mijn deur te graven toen ik vroeg waarvoor ze dat deden ze zeiden dat mijn water werd afesloten om dat ik een openstaande rekening niet had betaald ik belde direct met vitens en vroeg de... Lees meer
Hoe is het mogelijk dat werkzaamheden niet vooraf worden gemeld in een deel van de wijk.
Als men belt met vitens storingsnummer kan men geen mededelingen doen en er zou worden terug gebeld wat niet is gebeurd.
Lees meer
Ongeveer 9 oktober 2012. Kwam ik er achter de er in mijn kruipluik de waterleiding was geknapt. Ik had Vitens een waterstand doorgegeven en dat kon niet kloppen. Of ik het als nog de goeie door wou geven. Hun belde... Lees meer
Donderdag 16 mei j.l is bij ons de waterleiding voor ong. 4 uur afgesloten geweest voor onderhoud door vitens.
Daarna 1 dag weer helder water gekregen.
Vanaf zaterdag 18 mei is het water troebel en zit er veel schuim op een afgetapt... Lees meer
Afgelopen woensdag, 1 mei, is bij ons de watermeter vervangen voor een kunststof exemplaar.
Naast dat de uiterst onvriendelijke monteur een klein waterballet heeft achtergelaten in ons huis, produceert de nieuwe meter bij afname van water een luid tikkend geluid... Lees meer
Volgens de nieuwe periodeafrekening is de rioolheffing met 400% gestegen. Vitens geeft de gemeente Brummen de schuld. Gemeente Brummen geeft Vitens de schuld. Na veel telefoontjes naar zowel Vitens als gemeente Brummen blijkt uiteindelijk dat ik ineens van 50m3 naar... Lees meer
Op 16 april stond er ineens iemand voor de deur "om naar de watermeter te kijken" volgens zijn zeggen.
Wij hadden geld terug gekregen omdat ons verbruik behoorlijk minder was geworden; twee zoons het huis uit vlak na elkaar.
Bij het opnemen... Lees meer
In januari meldde Vitens mij dat ik recht had op terugbetaling van een bedrag van ruim 1100 euro. Door hun eigen fout hebben ze dat overgemaakt op het verkeerde nummer en daar heb ik ze ook van op de hoogte... Lees meer
Opeens stond vitens voor de deur en sloot ons water af! Overlegt en als we direct zouden betalen zou de volgende dag het water weer aangesloten worden.
Telefonisch overlegd en we hoefden de aansluit kosten NIET te betalen.
Nou betaald en we... Lees meer