Meer informatie is te lezen op: https://zutphen.pvda.nl/standpunten/betaalbaar-wonen-voor-ieder-een/
Het project is mislukt. De bewoners hebben nooit voor een mislukking gekozen. De bewoners willen een warme woning tegen een redelijke prijs.
Laten we niet vergeten dat niet de bewoners kozen voor een duurzame eco... Lees meer
Dames/heren,
Ontvangen b.g. factuur.
In de aanhef van de brief annex factuur staat vermeld dat e.e.a. de periode betreft van 15 juni 2012 tot 13 juni 2013!
Geen nadere uitleg !!!
Wilt u mij overeenkomstig informeren?
m.vr.gr.
M.H. Boskamp Lees meer
Het leidingwater deugt niet.Ik raak de kluts kwijt en aan de sjees.Waarom gaan genetisch gemanipuleerde koudwatervissen dood in leidingwater of chemische filter?
Dus mensen ook! Ze floreren wel in een biologische filter !
Stenen ,kolen en grind.Zo wordt het uit de... Lees meer
Mijn klacht heb ik per mail gemeld aan mevrouw van Spijkeren en wens graag door haar terug gebeld te worden.
Tot op heden geen reactie van mevrouw van Spijkeren. Lees meer
In februari kreeg ik een rekening van 275 euro en ik woon alleen. Later zag ik dat ik een verkeerde meterstand had doorgegeven. Nadat ik de goede meterstand door gaf en een kopie van de juiste stand begon het over... Lees meer
Sinds ongeveer ik denk een half jaar ziet het water er vreemd uit,als ik een glas wil afwassen dan lijkt het water vies net als het glas nog smerig is,het heeft een wit grijze kleur als het warm is dan... Lees meer
Op 21 juni kregen wij een briefje binnen met de tekst dat op 24 juni vanaf 7.30 tot 11.00 uur geen drinkwater tot onze beschikking zou zijn,ik heb direct met vitens contact op genomen omdat op maandag tussen 7.30 en... Lees meer
Ik heb een klacht die per dag meer uitdijt. Eerst een positieve noot. Op 28 mei bleek een lekkage, ontstaan bij de verplaatsing van mijn watermeter, door Vitens. Vitens kwam direct en dichtte het lek. Dit was voor mij aanleiding... Lees meer
vandaag stond vitens voor mijn deur te graven toen ik vroeg waarvoor ze dat deden ze zeiden dat mijn water werd afesloten om dat ik een openstaande rekening niet had betaald ik belde direct met vitens en vroeg de... Lees meer
Hoe is het mogelijk dat werkzaamheden niet vooraf worden gemeld in een deel van de wijk.
Als men belt met vitens storingsnummer kan men geen mededelingen doen en er zou worden terug gebeld wat niet is gebeurd.
Lees meer