Wil een verhuizing doorgeven. Op de brief voor me geen klantnummer, incasso nummer pakt ie niet. Verhuizing doorgeven moet met email adres en wachtwoord. Denk je. Nu echt dat ik even een eigen inlogpagina voor mijn water aansluiting wil? Of... Lees meer
Per btief van 25-05-2012 ontvingen wij zowel een afmelings-als aanmeldingskaart. Dit naar aanleiding van een adreswijziging van onze stichting "St. Kantine Burgerkamp", Klantnummer: 1707399. Deze adreswijziging had niets te maken met een wijziging van het leveringsadres dat onveranderd blijft. De... Lees meer
vanmorgen 23-05-2012 werd ik opgeschrikt door gebonk voor mijn deur. ik ging kijken en zag twee mannen aan het werk.
ik deed de deur open en vroeg wat gebeurs er? mevrouw u wordt afgesloten van water. ik verbaast hoe kan dit... Lees meer
Mijn zus is in juli verhuisd en heeft derhalve de instantie's opgezegd waarvoor geen gebruik meer zou worden gemaakt, zo ook de waterleverancier (Vitens) opgezegd. In augustus is zij echter overleden, wat eveneens een politiezaak is geweest. Hiervan hebben we... Lees meer
we hebben sinds enkele dagen geen helder water dat zien we heel duidelijk aan de thee. we hebben van alles geprobeerd andere waterkoker, theepot en waterkoker met azijn schoon gemaakt, andere thee , geen succes . er drijft enigzins een... Lees meer
Digitale factuur
Niet om gevraagd, klacht naar het bedrijf 2 weken geleden ,nog steeds geen antwoord
ik wil gewoon een faktuur per post
Lees meer
er is bij ons een nieuwe watermeter geplaatst
nou zouden wij per post bericht krijgen van de eindstand van de oude meter
wij hebben alleen bericht gekregen dat de meter is verwisseld
met een vraag of we mee wilden doen aan een... Lees meer
Het overgaan van verzendingen van facturen via de mail.
Het niet berichten via de post hierover maar via de mail is niet correct. Als je heel veel mail ontvangt kan je dat makkelijk ontgaan. Als Vitens dat wil veranderen verwacht ik... Lees meer
Op 28-01-2012 krijg ik een mailtje van Vitens, dat ze overgaan op digitale facturatie. Dit mailtje is nu niet bepaald een voorbeeld van beleefde communicatie met klanten, eerder een dictaat.
Op 23-02-2012 krijg ik twéé mailtjes van Vitens (om 01.42 uur... Lees meer
vitens wil geen regeling treffen
ik word nu afgesloten op een bedrag van 100 euro en dit zijn alleen maar kosten,die nu alleen maar hoger worden
termijn betalingen zijn gedaan maar kosten staan er nog daar ik maar een weekinkomen heb... Lees meer