Klacht: vieze toiletten station Delft

op 26 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb zojuist tegen betaling van 2 x € 0,50 gebruik gemaakt van een toilet op station Delft. Of liever gezegd; had gebruik willen maken van het toilet. Het toilet was echter te vies om op ge gaan zitten. Vloer vol met water en toiletpot vol met wc papier. Het automatisch reinigen werkt blijkbaar niet. Het toilet er naast was hetzelfde verhaal.
Bij Starbucks klagen mensen regelmatig over de vieze toiletten.

Marga Deen

Gewenste Oplossing:

Mijn € 1,00 terug en schonere toiletten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 07 juni 2016 om 11:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Deen,

Hartelijk dank voor uw bericht welke wij op 26 mei 2016 via Klacht.nl hebben ontvangen. Allereerst onze excuses voor deze late beantwoording.

Uit onze administratie blijkt dat uw klacht over de vieze toiletten op station Delft en uw restitutie verzoek op 26 mei 2016 is afgehandeld door een medewerker van de NS Klantenservice. Ik ga ervan uit dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door margadeen