Klacht: Verzending

op 14 september 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vorige week donderdag een schoolboek besteld via Bol.com (tweedehands). Deze is gister binnengekomen maar ik ben het niet helemaal eens over de manier van verzending. De verpakking was veel te dun voor het boek en daardoor helemaal kapot. Nu zijn er enkele beschadigingen aan het boek. Ook al is het een tweedehands boek, er is alsnog best veel geld voor het boek betaald dus vind het zonde.

Gewenste Oplossing:

Misschien in een kartonnen verpakking versturen of in een klein doosje

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 14 september 2017 om 12:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Beste Charlotte,

Fijn dat we elkaar even gesproken hebben.
Dank voor je melding, ik onderneem actie.

Fijne dag en groet,
Tony van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door Charlotte van Schayik