Klacht: Vertraging

op 07 januari 2016 over turkish airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Onze vlucht (tk1957)van istanbul naar amsterdam op 31 januari zou een uur vertraagd zijn, we zaten rustig koffie te drinken toen we opeens Nederlanders hoorden zeggen: last call!! Er werd niks omgeroepen, maar ooeens haddden ze bedacht dat de vlucht toch eerder vertrok. Heel hars moeten rennen om m te halen. In t vliegtuig aangekomen gingen de deuren dicht en zei de piloot: we staan in de wachtrij voor het sneeuwvrij maken van het vliegtuig. Dit duurt 2 uur. Na 2 uur duurde het nog eens 2 uur en daarna nog een uur voordat we konden vertrekken. In de tussentijd waa er GEEN service. Geen eten, drinken moest je zelf halen en het ergste, geen enkele keer excuses voor de hele vertraginf. Niet bij vertrek en niet bij aankomst, 6 uur later dan gepland.

Excuses van turkish airlines en vergoeding voor de vertraging

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over turkish airlines

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over turkish airlines nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Flightlaw

7 maanden geleden - Wellicht heeft u op grond van de Turkse regelgeving recht op een vergoeding. Wij kunnen u helpen aan een compensatie. Meld u aan op www.flightlaw.nl.

Alle klachten die gemeld zijn door Aliaa