Klacht: Verstuur geen pakket met DPD naar de Canarische Eilanden! Je bent je geld kwijt! Slechte service!

op 28 september 2015 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb 2 maal hetzelfde pakket aangeboden bij dpd om te versturen naar Tenerife, pakket netjes aangemeld via de website. De eerste keer was het pakket kwijt, wel 20 x met de klantenservice per telefoon en mail contact gehad. Na ruim een maand was t pakket retour. Opnieuw aangeboden en weer pakket kwijt, ik zou t nooit hebben weg gebracht. Na ruim een maand weer terug gevonden. Dus 2 maanden verder komen ze erachter dat je eigenlijk helemaal geen pakket kan versturen naar Tenerife met DPD. Dit is niet geblokkeerd op de website.

Onbegrijpelijk, dan wordt er gezegd u krijgt de kosten voor de 2 pakketten terug. 3 x raden, nooit gehad.

In eerste instantie uiteraard mijn geld terug waar ik recht op heb. Verder moet er duidelijk op de website vermeld worden dat er geen pakket verstuurd kan worden naar de Canarische eilanden zodat andere klanten dit probleem ook niet krijgen. De klantenservice zou wat beter opgeleid kunnen worden. Kan ook zeker geen kwaad.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht superlicht

1 jaar geleden - Jullie Customer service heeft deze klacht inderdaad al langere tijd in behandeling. Alle gegevens zijn bekend. Zojuist gebeld met Lisanne en nog steeds geen antwoord. Deze klacht is niet opgelost! Niet op jullie website, niet bij jullie klantenservice en ik heb mijn geld niet. Zie geen reden om deze klacht als opgelost te vermelden.

Reactie van de melder van de klacht superlicht

1 jaar geleden - Helaas heeft DPD nog steeds mijn klacht niet opgelost. Ook heb ik nog geen credit nota ontvangen. Slechte zaak!

Bericht van DPD

1 jaar geleden - Beste superlicht, Jouw situatie is intern nogmaals behandeld. We hopen je spoedig van een oplossing te voorzien. Met vriendelijke groet, Charlotte

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 01 juni 2016 om 14:47 geantwoord

Beste Michael,

Ik heb geen extra melding meer van je gezien, dus hoop dat de creditnota naar behoren is uitgevoerd. Ik ga dan ook deze melding sluiten.
Mocht je nog vragen hebben neem dan via facebook (dpdpakketservice.nl) of twitter (@dpdnl) contact met ons op en we staan je direct te woord.

Groeten Kari

Alle klachten die gemeld zijn door superlicht