Mijn Klacht:
Ik heb een probleem met de levering van mijn pakket door PostNL. Mijn pakket wordt afgeleverd bij een pakketpunt dat voor mij en vele andere bewoners in de wijk onbereikbaar is. Dit punt is niet geschikt voor ouderen, aangezien er geen lift is en men een steile wenteltrap moet gebruiken. Ik heb deze situatie al eerder gemeld, maar tot nu toe is mijn klacht genegeerd. Dit probleem is ook al in het lokale nieuws verschenen.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek PostNL om het pakketpunt te sluiten, zodat alle bewoners, inclusief ouderen, toegang hebben tot een bereikbare afleverlocatie.

