Klacht: VERSCHRIKKELIJKE werkwijze Keukenconcurrent – Niet reageren – LIEGEN – “Oplossing” bieden 3x duurder – uitlachen –

op 01 september 2015 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Gezien het feit;

-Wij de (alle defecete) apparuur normaal hebben gebruikt, kan ik niet anders dan u aansprakelijk stellen voor de goede werking van de door u geleverde apparatuur in onze keuken.
– Niet eerder hebben geklaagd,
– In eerste instantie 2 weken lang geen reactie heb gehad,
– In een eerste reactie minachtend door medewerker wordt uitgelachen,
– Er wordt gelogen over opnemen van gesprekken,
– U mij laat voorstellen over hoe ik het opgelost wil hebben ( EEN KEUKEN WAARIN DE APPARATUUR WERKT),
– De door u geleverde apparaten stuk gaan, ik facturen moet gaan opzoeken om maar bewijs te leveren,
– U zich verschuilt achter wet en regelgeving,
– Wij inmiddels veel extra kosten hebben moeten maken,
– Veel tijd hebben moeten investeren,
– Een en ander nu wel een erg lange geschiedenis begint te worden,
– AEG zich een goede leverancier heeft getoond door een maximum te stellen aan de eventueel te maken kosten,

Wil ik u vriendelijk verzoeken de maximaal EUR 350,- ter vergoeden dit na alle (bovenstaande) ellende welke wij hebben ervaren.

KOM DAN NIET MET EEN OPLOSSING VAN BIJNA EUR 1000,- waarbij je probeert te cross sellen!! En zelfs commerciele prijzen aanbied (bij keukenloods apparatuur goedkoper!)

Mag keukenconcurrent over nadenken. Ik blijf even bij een goed functionerende keuken, waar voor mijn (vele) geld en apparaten die het simpelweg doen, of netjes gemaakt (kunnen) worden.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

5 jaren geleden - Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat deze situatie is voorgevallen, excuses hiervoor. Helaas heeft u geen gegevens achter gelaten en kan ik uw ordergegevens er niet bij vinden. Kun u ons mailen via [email protected]? Ik help u graag verder! Met vriendelijke groet, Chris - Webcare KeukenConcurrent

Reactie van de melder van de klacht 0Onbekend0

5 jaren geleden - De gegevens zijn bij u bekend. Waarop past u overigens censuur toe op Facebook? Mijn reacties zijn verdwenen en daarbij kan ik nu ook niets meer plaatsen.... NIET NETJES

Bericht van KeukenConcurrent

5 jaren geleden - Beste meneer van Roden, Ik wil u nogmaals bedanken voor uw bericht. Intussen heb ik uw ordergegevens gevonden en hierin is terug te zien dat onze klantenservice met u in contact is. De situatie is besproken en we willen u graag tegemoetkomen en u helpen. Daarom is er per mail een aanbod gedaan betreft de defecte apparaten in uw keuken. Om u zo snel mogelijk en op de juiste manier van dienst te kunnen zijn wil ik u vriendelijk verzoeken het contact te laten verlopen via de klantenservice. U kunt hen bereiken op telefoonnummer 0416-539369. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Chris - Webcare KeukenConcurrent

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 07 september 2015 om 14:38 geantwoord

Beste meneer van Roden, inmiddels is er contact met u geweest en hebben wij u een offerte toegestuurd. U heeft deze offerte ondertekend terug gestuurd en de apparaten staan voor u in bestelling. Ook is er een mail verstuurd voor het plannen van de afspraak. Fijn dat deze situatie is opgelost en ik wens u alvast veel plezier met uw nieuwe apparaten. Met vriendelijke groet, Chris - Webcare KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door 0Onbekend0