Klacht: Vermeend abonnement nl.droidboost.net

op 29 juni 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Afgelopen mei heb ik melding gemaakt van oneigenlijke sms betalingen. Deze bedragen zijn uiteindelijk na een aantal weken terug gestort op mijn rekening en de dienst is geblokkeerd. In juni heb ik wedeom een oneigenlijke sms betalingen ter waarde van Euro 20,00 moeten betalen. Ik zou deze graag per omgaande teruggestort willen zien. Ik heb geen abonnement met deze vervelende droidboost dienst en zie dit als een vorm van fraude waar ik, als dit door blift gaan, aangifte van ga doen. mvg,

Renne Stavinga

Zodra mijn oneigenlijk betaalde is terug gestoret op mijn rekening en deze dienst duidelijk wordt gemaakt dat ik hiet niet van gedient ben.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 15 juli 2016 om 07:47 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Brandoncmt