Klacht: Vermeend abonnement nl.droidboost.net

op 29 juni 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen mei heb ik melding gemaakt van oneigenlijke sms betalingen. Deze bedragen zijn uiteindelijk na een aantal weken terug gestort op mijn rekening en de dienst is geblokkeerd. In juni heb ik wedeom een oneigenlijke sms betalingen ter waarde van Euro 20,00 moeten betalen. Ik zou deze graag per omgaande teruggestort willen zien. Ik heb geen abonnement met deze vervelende droidboost dienst en zie dit als een vorm van fraude waar ik, als dit door blift gaan, aangifte van ga doen. mvg,

Renne Stavinga

Gewenste Oplossing:

Zodra mijn oneigenlijk betaalde is terug gestoret op mijn rekening en deze dienst duidelijk wordt gemaakt dat ik hiet niet van gedient ben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 15 juli 2016 om 07:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

CM heeft contact opgenomen met de melder en de klacht is naar tevredenheid opgelost.

De betreffende klager had berichten ontvangen van een van de bedrijven die gebruik maakt van onze SMS techniek.

Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten? Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsafmelden.nl en www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.

Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsafmelden.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Brandoncmt