Klacht: Verlies telefoonnummer na beindiging abbo

op 06 september 2015 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ongelofelijk ! Na het beeindigen van een sim only abo was ik mijn nummer kwijt , ik kon het alleen terug krijgen als ik weer een nieuw abo nam…dit is toch geen service ! Bovendien duurde het bijna 2 weken om dat nummer weer actief te krijgen , ik ben uiteindelijk op hoge poten naar een Ziggo winkel gegaan , pfffffffffff , als oud UPC klant krijg je ook geen enkele medewerking , op naar een nieuwe aanbieder dus !!!!

Gewenste Oplossing:

Compensatie voor al dit gedoe !

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mojida