Klacht: verkeerde info en produkt wat niet verkocht mag worden in nederland

op 14 juli 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Bij Bol.com een zwembad gekocht met filterpommp en zwembadverwarming van het merk Bestway. Nu blijkt na het niet goed werken van de filterpomp dat Bol.com de verkeerde pomp had geadviseerd en dat de zwembadverwarming (pool heater) niet in Nederland verkocht mag worden ivm de veiligheidseisen (aangegeven door Bestway). Gemeld bij Bol.com en het hoofdkantoor zou contact opnemen maar het gaat van de ene afdeling naar de andere en gebeld worden ho maar… Maar wel zo slim zijn om het product van de site te verwijderen met de mededeling tijdelijk niet leverbaar

Dat er duidelijkheid komt over de veiligheidseisen en compensatie gelede schade

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 14 juli 2017 om 14:45 geantwoord

Beste R Nieuwenhuys,

Ik heb geprobeerd om contact met u opgenomen betreft deze situatie. Mijn excuses voor het ongemak. Graag wil ik samen met u kijken naar een gepaste oplossing.

Ik heb op 7 juli 2017 u een e-mail gestuurd. Helaas heb ik nog geen reactie ontvangen. Indien nodig, dan kunt u reageren op mijn e-mail. Ik neem dan zo snel mogelijk weer contact met u op.

Groet,
Imro
bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door RNIEWEN