Klacht: Verkeerde en slechte informatie

op 22 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De ns geeft aan dat we in Goes 10 minuten moeten wachten op een stilstaande goederentrein. Op dat moment komt een goederentrein voorbij ….
Die 10 minuten oponthoud klopt ook al niet.
totaal verkeerde en misleidende informatie, daarna is het stil, niet echt klantvriendelijk te noemen. De informatie naar de klant is bedroevend slecht , kan die van Boxtel daar niks aan doen ???? ( oh nee is van D 66)

Schandalig NS , schaam je diep

Gewenste Oplossing:

Goede kloppende informatie , geen leugens !! en graag op tijd !!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 05 juli 2016 om 13:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 05 juli 2016 om 16:37 geantwoord

Standaard antwoord

Wel excuses, dus NS geeft toe dat het fout ging

Alle klachten die gemeld zijn door Metalmachine666