Klacht: verkeerd nummer

op 08 februari 2018 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij het beantwoorden van klacht 681391 zoekt DPD met een verkeerd pakketnummer. Daardoor heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vragen over de afzender en de verblijfplaats van het pakket.

Gewenste Oplossing:

DPD meldt de naam/afzender van het pakket met het door mij opgegeven nummer (niet met de nummerverhaspeling door DPD) en laat weten wat er met het pakket is gebeurd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van DPD

5 maanden geleden - Hallo, Bedankt voor je bericht. Graag zou ik mee willen kijken wat er is gebeurd. Kunt je mij het DPD pakketnummer doorsturen, op het klachtnummer wat je me doorgeeft kan ik helaas niet terugvinden of op zoeken. Alvast bedankt. Vriendelijke groeten, Maria

Reactie van de melder van de klacht jnheel

5 maanden geleden - 05169779548605

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 12 februari 2018 om 09:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door jnheel