Klacht: verkeer ontvangen product

op 14 juli 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Rene van der Wiel

5 maanden geleden - graag direct het gevraagde exemplaar opsturen. was als kado bedoeld en komt nu te laat!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 14 juli 2017 om 15:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

- - - - - - -- - - - - - - -- - - - - -- - - - - - - - - - -- - - -- -- - - -
Beste Rene,

Jouw kalcht is in behandeling genomen en wordt opgelost.

Met vriendelijke groet,
Jolanda van bol.com

Heeft op 15 juli 2017 om 15:14 geantwoord

Product nog steeds niet ontvangen. balen!!!!!

Bericht van Bol.com

4 maanden geleden - Hi Rene, Afgelopen zaterdag is de retour verwerkt en jouw bestelling verzonden. Volgens PostNL, wordt de bestelling Vandaag 17 juli tussen 12:00 - 14:00 uur geleverd. Dit is de verzendcode: 3SBOLD21759710. Afgelopen vrijdag heb ik je een e-mail gestuurd met een reactie. Met vriendelijke groet, Jolanda van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door Rene van der Wiel