Klacht: verdwijnen van beltegoed bij Hollandsnieuwe.

op 29 juni 2012 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Sinds Dec 2011 heb ik een 275 abonnement bij Hollandsnieuwe. Na 6 mnd ben ik op de rekeningen gaan kijken wat mijn gemiddeld verbruik is. Nu blijkt dat ik sinds december, 1442 mb/min/sms niet verbruikt hebt. Tegoed blijft 3 mnd geldig, de laatste 3 mnd is dat dus nog zo’n 800mb! Dit is nergens terug te vinden. Daarnaast krijg ik zojuist een sms van Hollandsnieuwe dat mijn tegoed op is…. Binnen 2 dagen is mijn beltegoed verdwenen. Los van mijn maand tegoed dus ook die 800 mb van de laatste 3 mnd.
Door het slecht bereikbaar zijn van de klantenservice(of ik even een aantal dagen geduld heb) probeer ik via deze site eerder antwoord te krijgen. Bellen naar mijn gsm heeft geen zin, die staat uit(geen tegoed).

Op de rekeningen duidelijker vermelden wat het rest tegoed is en 800 mb/min/sms terugboeken op mijn tegoed.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 16 april 2013 om 16:33 geantwoord

Beste klant,

Gezien de verstreken tijd na het plaatsen van uw klacht gaan wij ervan uit dat er, middels een ander kanaal, een oplossing geboden is.
Mocht u onze hulp nodig hebben, dan kan u terecht op hollandsnieuwe.nl/klantenservice of via Facebook/Twitter.

hollandsnieuwe

Alle klachten die gemeld zijn door Basso2011