Klacht: verbinding valt continu weg.

op 11 februari 2018 over Bose in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De soundtouch 10 en 20 zijn in dedember aangekocht en nu (11/2/2018) is er nog steeds geen constante verbinding. Contact genomen met het verkooppunt (eind december 17), waar ze zeiden dat er aan een update wordt gewerkt. Echter vandaag noog steeds geen beterschap. Dus een dure aankoop met slechtere verbinding dan een transistorradio uit 1970. Dringend updaten!
(ter info: het ligt niet aan de WIFI verbinding. Andere toestellen blijven continu werken.

Gewenste Oplossing:

werken zoals het hoort: geen verbinding verliezen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bose

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bose nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rohnny.v