Op 16 april 2024 rond 16:45 heb ik gebeld met de service afdeling.
Ik ben uiteindelijk schandalig te woord gestaan door een van uw agents bij het melden van een vervanging van mijn product. Het product open ear ultra is duidelijk... Lees meer
Wij hebben een soundbar 600 aangeschaft via de link van Bose in een actie periode. De actie prijs bedroeg € 429,95 en de normale prijs is
€ 479,95. De huidige prijs voor dezelfde soundbar is € 499,95. 16-01-24 is deze... Lees meer
Mijn (dure) Bose QuietComfort 35 wireless headphones II is stuk en valt buiten de 2 jaar garantie periode. Ik heb contact gehad met Bose en mij werd doodleuk verteld dat deze niet meer gerepareerd wordt, maar dat ze mij een... Lees meer
Inmiddels heb ik het idee dat de kans groter is dat roze pandaberen mijn kamer binnenlopen dan dat ik mijn geld terugkrijg voor mijn Bose-oortjes! De service is vreselijk; al een half jaar wacht ik op mijn teruggave, en het... Lees meer
Mijn Bose artikel, besteld op 20 oktober is door UPS op verkeerd adres geleverd. Zowel Bose.nl als UPS weten al sinds 27 oktober dat dit zo is, weten ook waar de slimme chauffeurs van UPS het pakket bezorgt heeft maar... Lees meer
Geachte dame, heer,
Ik reed afgelopen week s’avonds langs jullie kantoor in Purmerend. Tot mijn verbazing brandde om 23.45 alle verlichting op alle afdelingen. Dit is iedere avond zo. Ik begrijp niet waarom dat nodig is als er niemand in... Lees meer
Met regelmaat krijgen wij geen geluid uit de soundbar700 en moeten we de stekkers eruit trekken om hem te resetten. Als hij het dan weer doet dan staat hij op maximum wat verschrikkelijk is. Dit product is de slechtste aankoop... Lees meer
Dinsdag 12 juli 2022 heb ik bestelling geplaats met de volgende referentie: WH18624757. Tot heden heb ik mijn product niet ontvangen, en had ik begrepen van een medewerker dat ze het product alsnog zullen versturen.
Helaas heb ik hiervan... Lees meer
Ik had speakers besteld bij bose, ik dacht dat het leuk zou zijn om het direct van de fabrikant te bestellen ipv een andere aanbieder.
Helaas was dit een fout keuze, ik kreeg een bericht dat de bestelling op woensdag aan... Lees meer
Ik ben Nederlander woonachtig in Slowakije. Ik heb in Slowakije in april 2021 Sleepbuds II gekocht. Deze functioneren beiden niet meer. Ik heb geprobeerd Bose in Slowakije te contacteren, echter zowel email adres als telefoonnummer zijn buiten bedrijf. Hierop heb... Lees meer