Klachten over Bose

Heeft u een klacht over Bose? Ondanks het feit dat Bose bekend staat om audi-producten met een hoge geluidskwaliteit kan er wel eens iets mis gaan. Wij... Lees meer >

Statistieken van Bose in de categorie Electronica Merken

20 klachten gemeld
3.1 /10
10 stemmen

Tijdslijn

Nooit verbinding

Klacht van Charleshi op 23 juli 2021 over Bose in de categorie Electronica Merken

Bose soundtouch, aantal gekocht. Pauzeloos, hmm...error 1005 etc. Waardeloos, pauzeloos updates. Spijt spijt spijt. Als ik ooit de kans krijg haal ik mijn revanche bij de onaantastbare bose. Lees meer

Soundtouch

Klacht van langetab op 20 maart 2021 over Bose in de categorie Electronica Merken

Elke keer weer storing, selecteer een preset of ontdek muziek met de soundtouch app Weer opnieuw opgestart, maar blijkt niet te helpen. Beetje spijt dat ik deze gekocht heb.. Lees meer

Geld nog steeds niet retour.

Klacht van henk04knook op 11 maart 2021 over Bose in de categorie Electronica Merken

Na bestelling en betaling bij BOSE, wordt door mij niets meer vernomen. Nadat ik kontakt heb opgenomen, beloofd men het geld te retourneren. Echter na diverse malen kontakt, initiatief mijnerzijds, krijg ik steeds te horen dat er probleem is met de systemen... Lees meer