Klacht: Van het kastje naar de muur gestuurd

op 07 april 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik wacht al vanaf 28 maart 2017 op mijn pakket. Het is vandaag 7 april. Ik heb 4x met DPD gebeld om mijn pakket op te halen. Iedere keer wordt aangegeven dat het weer wordt geleverd. Ik heb voor de zekerheid een pickup locatie doorgegeven zodat ik zeker ben dat ik mijn pakket krijg.

Vannochtend heb ik om iets voor half 9 sochtends gebeld om te vragen of mijn pakket vandaag bij de pickup locatie opgehaald kan worden. Die medewerker zegt JA dat gebeurt vandaag, vanaf 11.00 uur kunt u de tijd van levering op onze site zien.

Het is nu 12.00 uur en er staat nog steeds niets!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb vervolgens gebeld ( WEERRRR, kost 50 cent per gesprek + de kosten voor mijn mobiel). Krijg ik te horen dat mijn pakket NIET GELEVERD WORDT VANDAAG. Dit is niet normaal!!! Slechtste service EVER. NU MOET IK NAAR BERKEL EN RODERIJS OM MIJN PAKKET ZELF TE HALEN!!!! Ik heb mijn pakket gewoon nodig!!! Als ik had geweten dat jullie zo traag waren, had ik zelf naar Engeland gevlogen om mijn pakket te halen. Zou veel sneller zijn geweest.

Als ik mijn pakket VANDAAG bezorgd krijg

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 25 april 2017 om 16:17 geantwoord

Heeft op 25 april 2017 om 16:21 geantwoord

Pakket is nog niet in mijn bezit. Wellicht bij de pick-up locatie. Ik heb daarvan geen bericht gekregen, terwijl ik daarvan op de hoogte zou worden gesteld. Dat pakket hoef ik ook niet meer, want die feestartikelen waren voor de 50ste verjaardag van mijn schoonmoeder en dat was op 8 april

Alle klachten die gemeld zijn door person