Klacht: Afspraken nakomen is moeilijk!

op 21 november 2017 over Van der Heijden Meubelen in de categorie Meubelwinkels

Ik koop een bank en een fauteuil. Er wordt mij verteld dat de bank aanwezig is en afgehaald kan worden wanneer ik dat wil en dat de fauteuil onderweg is dus binnen enkele weken er zal zijn. Eerst was er nog gedoe met de prijs van de bank, aangezien ze in de winkel ook de folders van de budget store Uden hebben liggen en deze daar afgeprijsd in stond. Naar enige lastigheid werd dan toch maar deze prijs in rekening gebracht.
Mijn ouders kochten diezelfde dag eettafel stoelen die in de showroom stonden, maar daar uit gehaald zouden worden en naar het magazijn gebracht zouden worden zodat we maar 1 keer op en neer hoefde te rijden om alle meubels te vervoeren.
De bank en de eetkamerstoelen gingen we ophalen, bleken de eetkamerstoelen nog gewoon in de winkel te staan! Dan alleen maar de bank ophalen, blijken bij thuiskomst de poten te ontbreken en er zitten 2 zitkussens en 4 rugkussens bij terwijl het er toch echt 3 en 3 moesten zijn. Bedankt voor nog 2 ritjes extra dus!
De fauteuil die onderweg was, is dat na 8 weken kennelijk nog steeds! Want in het magazijn is hij niet terwijl er telkens wordt gezegd; nee hooguit nog 2 weken, en dat inmiddels voor de derde keer!
Ik geloof dat het erg lastig is om afspraken na te komen en meubels fatsoenlijk en op tijd te leveren.

Geef maar een flinke korting op de fauteuil. Dit maakt me zo boos en verdrietig. Na 2 maanden in een nieuwe woning te zitten kan ik nog altijd niet zeggen dat het af is! Te schandalig voor woorden hoe dit bedrijf mensen aan het lijntje lijkt te houden!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van der Heijden Meubelen over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Chantal_Nijmegen