Klacht: plooien in een zitvlak bankstel

Vanaf de aankoop in 2010 al plooien in een zitvlak bankstel deze werden steeds erger als er iemand op gezeten heeft ,trekt na verloop van tijd ook niet weg. Al diverse keren contact gehad met service dienst, is ook komen kijken. De persoon vond het niet nodig dat er wat aan gedaan werd, had hierbij allerlei theorieen over de soepelheid van het leer en dat na verloop van tijd de andere zitvlakken ook plooien zouden gaan vertonen. Dit is na 6 jaar nog steeds niet gebeurd. Je ziet een steeds groter verschil met de zitvlakken, ik schaam me als iemand op bezoek komt, zit dan zoveel mogelijk in de keuken. Heb nog een keer foto’s opgestuurd naar een van de mede eigenaren, deze belde me en zei dat ik de service afdeling moest bellen en moest zeggen dat ze het naar tevredenheid voor mevr. op moeten lossen.
Dit gedaan, kreeg meteen een grote mond, ik had deze persoon niet mogen benaderen hij had hier geen inspraak in .Er werd niets gedaan , het enige wat ze konden doen was iemand van de fabriek sturen , als deze het er ook niet mee eens waren kostte mij dit alleen maar geld en ze wisten voorop dat zo zou zijn .Heb toen gebeld met de mede eigenaar en uitgelegd wat de man van de service dienst mij had gezegd. Toen geloofde ik mijn oren niet, hij zei toen dat hij dit niet zo gezegd had .Hij zou gezegd hebben dat de service dienst het op moest lossen. Ik ben doorgegaan met alles letterlijk te herhalen wat hij mij gezegd had , hij zei toen , dan ben ik niet duidelijk genoeg geweeest.Op de vraag of hij na aanleiding van de gestuurde foto’s dit bankstel in de showroom wilde zetten zei hij , ja, ik heb er wel meer van zo’n staan. Dit is echt niet waar heb alle showrooms van van der Heijden meerdere malen bezocht. Ik heb al eerder deze klacht op internet gezet , hier is echter nooit een reactie op gekomen.

Als de plooivorming verholpen is en het zitvlak er net als de andere zitvlakken uitziet.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van der Heijden Meubelen over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door marian.linderstoonen@hotmail.com