Klacht: Valsheid in geschrifte door chauffeur DPD

op 06 september 2015 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakketje Hutshopping 0148 5003 3478 84
DPD- Mevr. Esther afd. Customer Service gebeld op 3 aug. om 16.24 uur op 0900-3734663, omdat het pakje niet was afgeleverd, maar wel al als zodanig afgemeld door de chauffeur om 12.18 uur. Nadat mevr. Esther heeft gebeld met de betr. chauffeur kwam deze rond 17.30 uur het pakje alsnog brengen. Het blijkt dus dat de chauffeur valsheid in geschrifte heeft gepleegd. Ik heb hierover op 3 aug. s’avonds een schriftelijke klacht ingediend bij DPD middels hun systeem.
Ondanks nog 2 reminders later in de maand aug. heb ik taal nog teken mogen vernemen van DPD. We zijn dus inmiddels een maand verder!

Ik eis schriftelijk excuses van DPD en ik wil ook weten of deze chauffeur op is aangesproken.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 07 september 2015 om 10:26 geantwoord

Beste heer Bos,

Goed dat u hier een melding van maakt. Ik zie inderdaad dat deze klacht is opgepakt maar dat u helaas geen terugkoppeling meer heeft ontvangen. Op 20 augustus is uw melding doorgestuurd naar het depot waar de chauffeur werkzaam voor is. Ik durf niet te zeggen waarom een eventueel eerder bericht niet is aangekomen. Onze oprechte excuses hiervoor.

Een leidinggevende heeft de chauffeur in kwestie destijds op dit voorval aangesproken. Hem is duidelijk gemaakt dat deze gang van zaken niet in orde is, zodat het niet vaker zal voorkomen.

Ik hoop dat de situatie hiermee naar uw tevredenheid is opgelost. Ik hoor het graag als wij nog iets kunnen betekenen.

Charlotte

Heeft op 07 september 2015 om 10:42 geantwoord

Vind het heel slecht van DPD dat men nu wel reageert, terwijl men op een 3 tal mailtjes van mij totaal niet reageert.
Hoezo klantgerichtheid?????

Alle klachten die gemeld zijn door remco.bos