Mijn Klacht:
Ik heb een pakket verstuurd via PostNL, verzekerd tot 500 euro, maar het is verloren gegaan. Ondanks dat ik meerdere keren contact heb opgenomen, ontvang ik geen updates over de status van mijn zaak. Elke keer dat ik een case open, sluiten ze deze zonder enige uitleg. Bovendien beloven ze mij terug te bellen, maar dat gebeurt nooit. Dit is inmiddels meerdere keren voorgekomen. Het gevoel dat ik genegeerd word, terwijl ik voor de verzekering heb betaald, is zeer frustrerend. Ik heb recht op een oplossing en voel me van het kastje naar de muur gestuurd.
Gewenste Oplossing:
Ik wil graag mijn pakket met inhoud terugkrijgen of het geld waarvoor ik het heb verzekerd tot €500.

