Klacht: valse informatie op website

op 15 februari 2013 over Weena Wonen in de categorie Woningcorporaties

Op website staan mooie foto’s van huurwoning; na vooraf 10 euro inschrijfgeld betaald te hebben, blijkt dat de foto’s jaren eerder gemaakt zijn en de woning ondertussen volledig uitgewoond is. NIET BETALEN DUS !

Mijn inschrijfgeld terug !

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Weena Wonen

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Weena Wonen over deze klacht.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Weena Wonen nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Weena Wonen in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Weena Wonen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Weena Wonen

Heeft op 05 juli 2016 om 16:08 geantwoord

Aan

T.F. (Tessa) Dulfer

Geboren op 28 december 1989 te Rotterdam

Woonachtig in Dordrecht

Statenlid sinds 1 april 2015 van Partij Voor De Vrijheid.

Commissie Groen & Water,

Wij hadden met u ( Tessa) en uw zus en met uw moeder samen een afspraak gehad om een woning te bezichtigen in Rotterdam.

U had wel € 10 betaald voor inschrijving bij ons.

U vond toen de woning niet leuk omdat op de foto's van onze website stond laminaat op de vloer en toen u zelf kwam kijken was boven op de laminaatvloer een tapijt gelegd van de vorige huurder.

Tijdens de bezichtiging van een 3 kamer woning aan de Wouwerlaan had u de sleutels van de achterduur van de tuin in u zak gestopt. De politie agent heeft de sleutel op uw zaak gevonden weet u dat nog?

De sleutel had u per ongeluk in uw zaak gestopt? vertelde u dat toen tegen de politie agent. De politie heeft dan onze sleutels van u afgepakt.

Als u weer een woning gaat bezichtigen bij een andere makelaar dan moet u afblijven van de spullen van de andere mensen.

Wij vinden niet normaal wat jullie samen gedaan hebben.

Ik moest tegen jullie toen met de advies van de politie drie keer verzoeken om de woning te verlaten.

Daarna heeft de politie zelf jullie naar buiten gestuurd.

Dat u zo jonge dame van 27 jaar oud uw zus ongeveer van 24 jaar oud en samen met uw moeder ongeveer 54 jaar oud bij de bezichtiging zo hebben gedragen.

Wij wilden toen aangifte doen tegen u (Tessa), uw zus en uw moeder voor de diefstal van de sleutels.

En jullie willen als nog met dat gedraag via deze weg (dus via klacht.nl) € 10 van ons terug?

Wij hebben jullie netjes behandeld bij de bezichtiging dat hadden wij ook van jullie verwacht.

Hopelijk hebben wij jullie voldoende geïnformeerd.

Groeten Nico.

Heeft op 05 juli 2016 om 17:27 geantwoord

Is raar antwoord aan iemand anders...heeft niets met mijn klacht te maken...

Alle klachten die gemeld zijn door ajrigharts