Klacht: Wel betaald maar UPS geeft pakket niet

Adriaan. op 29 juni 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In amerika iets besteld. Werd verstuurd doir UPS. Hier via ideal de invoerrechten en belasting over betaald maar UPS weigert pakket af te geven omdat volgens hun niet betaald is. Chauffeur heeft afschrift van betaling gezien. Maar nee UPS blijft halstarrig weigeren. Ook nemen ze met hun betalingsdienst ayden GEEN contakt op.
Dus ik kan waarschijnlijk fluiten naar mijn pakket van 1500 euro. DANK JE WEL UPS
Ligt nu bij mijn rechtsbijstand verzekering

Gewenste Oplossing:

Gewoon checken bij ayden

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van

6 jaren geleden - Goedemorgen, U heeft uw klacht reeds op een andere website geplaatst en u heeft ook reeds contact gehad met onze klantenservice. Zij hebben u aangegeven dat zij aan het checken zijn of de betaling bij ons is binnengekomen via IDEAL. U zult zo spoedig mogelijk feedback gaan ontvangen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team.

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Zij hebben gecheckt en ze bleven volhouden dat ik niet betaald heb. Ik heb ook de betalings journaals van Ayden. Ik HEB WEL DEGELIJk BETAALD.

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Hoe lang duurt dat checken? Of is jullie systeem te traag?

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Er staat nog staat nog steeds dat ik importheffingen schuldig ben. BEL NAAR AYDEN of kijk bij jullie in het Ayden portal.

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Er staat nog staat nog steeds dat ik importheffingen schuldig ben.

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Hi Advos, Thank you for contacting Adyen. Adyen is a Payment Service Provider and handles payments for online merchants via credit card, bank transfer, and other payment methods. Adyen only offers the technical system for handling these payments. For any questions related to an individual payment or the status of your order you will have to contact the shop where the order was placed. Our system shows that your payment of EUR 248.83 was successful on the 29-06-18. Therefore, yes you did indeed pay UPS. For more information, please contact UPS directly

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 03 juli 2018 om 11:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Wij hebben van onze financiele afdeling de bevestiging ontvangen dat de betaling is ontvangen. Er blijkt een vertraging te hebben gezeten in de betaling van Adyen naar UPS.

Het pakket zal vandaag zonder kosten bij u afgeleverd gaan worden en het center heeft hierover ook een voicemail bij u ingesproken.

Wij bieden u onze excuses aan voor de vertraging.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door