Klacht: UPS trein zending 252 pakketten zoek??

Renekerkhof op 12 januari 2022 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

UPS transporteert via de Trein een vracht van 252 pakketten vanuit China. 21-10-2021 is de trein vertrokken en nog nimmer aangekomen. Meerdere malen proberen te bellen maar elke keer afwachten en we kunnen u niet helpen meneer..

Ik ben een kleine ondernemer, en dit kost mij simpelweg me nek. Ik heb totaal geen idee wanneer ik de pakketten kan verwachten. De tussenpartij die de pakketten ontvangt en vervolgens weer doorstuurt met UPS geeft aan dat er veel problemen zijn met UPS railroad maar dat hij ook geen idee heeft wanneer de goederen geleverd gaan worden. Het staat nu bij ups al paar weken maar gebeurd totaal niks.

We hebben ruim 7500€ betaald met ETA van 25-11-2022 wat ook haalbaar was. Nu zijn de goederen die als kerst present dienden niks meer waard!

Minimaal 8x contact gehad maar helaas zonder gewenst resultaat.

Gewenste Oplossing:

Met spoed duidelijkheid over levering en geen vage antwoorden. Veel extra kosten moeten maken. Wil graag compensatie voor gemaakte kosten en vrachtkosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

1 jaar geleden - Beste Rene, ik vind het erg vervelend voor u om te horen dat deze pakketten nog niet zijn aangekomen. Het trackingnummer dat u naar mij heeft doorgestuurd is alleen de verzending van Duitsland naar Nederland. De pakketten zijn daar nog niet aangekomen. U kunt in dit geval dus het beste contact opnemen met de verzender en vragen met welke vervoerder de pakketten naar Duitsland worden gestuurd. Als het met UPS is dan zou u hiervan een ander trackingnummer moeten hebben. Zonder verdere gegevens kan ik u helaas niet verder helpen. Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd. Best regards/Met vriendelijke groet, Iris UPS Customer Service The Netherlands Belgium You may visit us at: http://www.ups.com

Reactie van de melder van de klacht Renekerkhof

1 jaar geleden - Hallo Het pakket staat al lang in jullie DC ik heb veel meer details. Maar die deel ik liever niet openbaar. Zou je contact met me op willen nemen? Gr René

Bericht van UPS

1 jaar geleden - Geachte Rene, Hartelijk dank voor uw bericht! Helaas maken wij het vaker mee dat trein zendingen vanuit China erg lang duren. Aangezien wij hier ervaring mee hebben weten wij ook dat wij de pakketten niet hebben. Als wij de pakketten namelijk zouden hebben dan zouden wij dat kunnen zien, ook als ze in ons depot zouden zijn dan worden ze gescand. Aangezien dit niet het geval is hebben wij de pakketten niet. Ik raad u aan contact op te nemen met de verzender van het pakket, zij dienen te weten waar de pakketten nu exact zijn. Wij gaan er vanuit u voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog (aanvullende) vragen / opmerkingen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, UPS Customer Service Belgium The Netherlands

Reactie van de melder van de klacht Renekerkhof

1 jaar geleden - Goedemorgen De goederen moeten in een DC van ups staan en daar staan ze al weken wat ik begrepen. We hebben vanuit verzender begrepen dat vanaf 06-12 ze al bij UPS in een DC staan maar er niks gedaan word. Heel vreemd maar ze staan dus wel degelijk bij UPS!! Ik zou graag een oplossing willen en heb meer details maar deel deze liever niet hier. Maar als jullie geen contact met ons opnemen zou ik de details openbaar delen.

Bericht van UPS

1 jaar geleden - Beste Rene Kerkhof, Bedankt voor uw bericht. Zijn de pakketten al geleverd ? Kind regards / Vriendelijke groeten, UPS Customer Service Belgium The Netherlands

Reactie van de melder van de klacht Renekerkhof

1 jaar geleden - Hallo Nee dat is het probleem ze staan nog steeds bij jullie op het DC GR Rene

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 18 januari 2022 om 09:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Rene Kerkhof,

Bedankt voor uw bericht.

Naar onze gegevens is het pakket al geleverd.

Mocht u alsnog contact met ons opnemen, kunt u ons een mail sturen op [email protected]
Ook is de klanten service telefonisch bereikbaar op 020 5040 500.

Kind regards / Vriendelijke groeten,
UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

Alle klachten die gemeld zijn door Renekerkhof