Mijn Klacht:
UPS transporteert via de Trein een vracht van 252 pakketten vanuit China. 21-10-2021 is de trein vertrokken en nog nimmer aangekomen. Meerdere malen proberen te bellen maar elke keer afwachten en we kunnen u niet helpen meneer..
Ik ben een kleine ondernemer, en dit kost mij simpelweg me nek. Ik heb totaal geen idee wanneer ik de pakketten kan verwachten. De tussenpartij die de pakketten ontvangt en vervolgens weer doorstuurt met UPS geeft aan dat er veel problemen zijn met UPS railroad maar dat hij ook geen idee heeft wanneer de goederen geleverd gaan worden. Het staat nu bij ups al paar weken maar gebeurd totaal niks.
We hebben ruim 7500€ betaald met ETA van 25-11-2022 wat ook haalbaar was. Nu zijn de goederen die als kerst present dienden niks meer waard!
Minimaal 8x contact gehad maar helaas zonder gewenst resultaat.
Gewenste Oplossing:
Met spoed duidelijkheid over levering en geen vage antwoorden. Veel extra kosten moeten maken. Wil graag compensatie voor gemaakte kosten en vrachtkosten.
