Klacht: Ups heeft diverse creditnota’s van zelfs november vorig jaar nog niet uitbetaald.

kh83 op 08 juni 2023 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Na veel getouwtrek eindelijk creditnota’s van teruggevorderde btw nalv retour spullen die ik uit de VS had besteld. Eerste creditnota is van november.

Ups betaald haar rekeningen niet, en communicatie met UPS is zeer moeizaam. Wel ontelbaar keer opgevolgd, maar er gebeurd niks.

UPS heeft inmiddels mijn bankgegevens.

Prompte uitbetaling van de creditnota\'s.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 04 juli 2023 om 10:48 geantwoord

Beste heer Havlik,

Wat vervelend om te horen dat de betaling nog niet gedaan is. Graag wil ik u vragen een email te sturen naar onze financiele afdeling die gaat over terugbetalingen van creditnota´s. U kunt de mail richten aan [email protected].

Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben.
Ons excuses voor het ervaren ongemak.

Frank B.
UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

You may visit us at: http://www.ups.com

Or call UPS Customer Service
Belgium: 078 - 250 877
Netherlands 020 - 5040 500

United Parcel Service Nederland BV
Kamer van Koophandel Amsterdam, Nr : 34089270 , BTW nr: NL 0077.26.892.B01
Statutair gevestigd: Zandsteen 22, 2132 MR Hoofddorp, Nederland

CONFIDENTIALITY NOTICE:
The information contained in and accompanying this communication may be privileged or confidential and is intended solely for the use of the intended recipient(s).
If you are not the intended recipient of this communication please delete and destroy all copies immediately

kh83

Heeft op 04 juli 2023 om 11:21 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bedankt voor de reactie. Echter, dit is geen oplossing. Dit speelt al meer dan een half jaar. Mijn klantnummer begint met 8NL dus volgens jullie eigen taxonomie moet ik [email protected] mailen. Beide addressen heb ik overigens een aantal keer gemaild, maar telkens geen reactie, ook als iemand van UPS mijn mail doorstuurd. Ik denk dat ik maar een advocaat ga gebruiken want dit werkt niet. UPS betaald een aantal rekeningen niet.

Alle klachten die gemeld zijn door kh83