Mijn Klacht:
Ik heb iets gekocht op Vinted in Frankrijk en gekozen voor UPS. Ik wilde het geleverd hebben in een locker, omdat het dichtbij is en een stuk goedkoper. De zending deed er al veel te lang over en ik kreeg steeds emails dat het vertraagd zou zijn omdat het aflever adres niet zou kloppen en later dat er invoerrechten betaald moesten worden, wat niet kan vanuit Frankrijk, en zo verder. Ineens kreeg ik een sms van de locker plaats dat het pakket geleverd was. Vreemd omdat UPS track and trace nog steeds zei dat het niet geleverd kon worden en dat ze mij niet konden bereiken. Dus de locker plaats kan het wel en zij niet… Ik naar de locker, ik open hem en … leeg. Geen pakket. Maar wel een bericht van UPS ineens dat het pakket afgeleverd was. Via de website kom er niet uit, de virtuele klantenservice is echt heel slecht. Voor onderzoek moet ik een account aanmaken, maar dat lukt ook niet omdat hij mijn gegevens niet accepteert. Ik word er erg moe van. Het is 1 spijkerbroek van Frankrijk naar Nederland. Hoe moeilijk is het? Ik wil gewoon weten waar mijn pakket is en hoe ik hem bij mij thuis krijg!
Gewenste Oplossing:
Als ik mijn pakket heb.
