Klacht: Pakket komt niet aan? staat ergens bij een “internationale vervoerder” in Nederland.

rrcc op 21 juli 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een zending uit Amerika staat al sinds 29062018 op de volgende status:

Netherlands
Pakket aangekomen bij internationale vervoerder

Waar is het pakje? Waarom staat het al zo lang stil? en wordt het nog bezorgd??

Nergens kan ik terecht met deze vragen.

Gewenste Oplossing:

Als er wordt uitgezocht wat er aan de hand is, maar vooral als het pakje bezorgd wordt.

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

6 jaren geleden - Goedmorgen, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen. Kunt u ons dit nummer doorgeven ? Mocht u het nummer niet hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice via 020-5040500. Zij kunnen u in dat geval verder helpen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Goedemorgen, Het gaat om tracking nummer http:wwwapps.ups.comWebTrackingtrack?trackyestrackNums802335917194338365 Gr Rick

UPS

Heeft op 23 juli 2018 om 09:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Het door u opgegeven trackingnummer is geen trackingnummer van UPS. Uw zending betreft een Internationale post zending die bij aankomst in Nederland wordt verwerkt en afgeleverd door PostNL.

Wij adviseren u dan ook om contact op te nemen met de PostNL klantenservice om de status van uw zending te achterhalen.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

rrcc

Heeft op 23 juli 2018 om 11:22 geantwoord

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Post NL kan het pakket niet vinden.

\"Als het pakket bij PostNL is krijgt het een 3s code. Deze is vaak gekoppeld aan een buitenlandse barcode met cijfers en letters.

Graag ontvang ik dus van UPS de barcode zodat PostNL deze zending kan vinden.\"

Bericht van

6 jaren geleden - Goedemiddag, Uw zending is niet via UPS verzonden maar door USPS ( United States Postal Service ). Wij kunnen u dus geen trackingnummer geven. Wij adviseren u om contact op te nemen met de verzender of met PostNL. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Maar ik krijg toch een UPS tracking number: 802335917194338365 ? En ik word doorgelinkt door de verstuurder naar een UPS site: https:wwwapps.ups.comWebTrackingtrack?trackyestrackNums802335917194338365 Ik heb nergens USPS voorbij zien komen? PostNL heeft van mij een tracking nummer nodig, deze moet beginnen met 3S. Momenteel kan ik dus niet bij USPS of PostNL terecht. Wat kan UPS voor mij doen? De hulp van UPS vind ik nog erg onduidelijk.

Alle klachten die gemeld zijn door