Klacht: Gestolen

DievenbendeUPS op 18 januari 2022 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zou graag mijn bestelling ontvangen die jullie gejat hebben. Bestelling oculus quest 2 zou eerst op 5 januari bezorgd worden dat werd daarna 6 januari en toen waren we weer een aantal dagen op status onderweg en daarna dagen op status vertraagd en nu is de hele zending nergens meer te vinden?!

Gewenste Oplossing:

Dat ik datgene geleverd krijg waarvoor betaald is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

1 jaar geleden - Beste Chantal van Staalduinen, Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig om te horen dat dit zo is gegaan.Ons excuses hiervoor. Kunt u ons de tracking nummer van het pakket sturen? Dan kunnen we de zending inzien. Met vriendelijke groet, UPS Customer Service Belgium The Netherlands

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 18 januari 2022 om 16:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Chantal van Staalduinen,

We hebben verder geen bericht meer ontvangen met betrekking tot ons eerdere bericht.
Heeft u nog vragen of verder hulp nodig kunt u een mail sturen naar ons op [email protected]
Ook is de klanten service telefonisch bereikbaar op 020 5040 500.

Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben.
Ons excuses voor het ervaren ongemak.

Met vriendelijke groet,

UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

Alle klachten die gemeld zijn door DievenbendeUPS