Mijn Klacht:
Inmiddels ben ik nu 5 weken verder…
En is mijn dure pakket (een Saxofoon plus benodigdheden vermist).
8 December zou UPS mijn pakket afgeleverd hebben (Ik kreeg inderdaad die dag een mail dat mijn pakket bezorgd was bij mijn voordeur).
Ten eerste ik was de hele dag thuis en ik heb geen UPS gezien.
Ten tweede wie legt er nou zo’n duur pakket van 1000 euro bij een voordeur in het openbaar neer?????
Dit is toch niet normaal?
Ondertussen heel veel contact gehad met de muziekwinkel waar ik deze besteld had en zei kunnen de bestelling pas opnieuw maar mij toesturen als UPS EINDELIJK EENS GAAT REAGEREN NAAR HUN.
Hoe lang gaat dit nog duren?
Ik ben er zo klaar mee !
Zo’n duur pakket, zoveel geld, en nog steeds is het vermist.
Als dit niet snel opgelost nu gaat worden ga ik verdere stappen nemen.
Ben er echt heel erg klaar mee.
Gewenste Oplossing:
Als ze zo snel mogelijk (en dan ook binnen 1 week vanaf nu) de winkel THOMANN eindelijk een antwoord geven dat mijn pakket vermist is.
En dat daardoor Thomann mijn saxofoon opnieuw naar mij kan opsturen. ( En ik mag hopen dat UPS het dan wel ECHT bij mij gaat afleveren) persoonlijk in mijn handen. En zo niet, bij een ophaal punt zoals het hoort !
