Klacht: DUUR PAKKET nooit bezorgd

Shnn_ op 18 januari 2022 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Inmiddels ben ik nu 5 weken verder…
En is mijn dure pakket (een Saxofoon plus benodigdheden vermist).
8 December zou UPS mijn pakket afgeleverd hebben (Ik kreeg inderdaad die dag een mail dat mijn pakket bezorgd was bij mijn voordeur).
Ten eerste ik was de hele dag thuis en ik heb geen UPS gezien.
Ten tweede wie legt er nou zo’n duur pakket van 1000 euro bij een voordeur in het openbaar neer?????
Dit is toch niet normaal?
Ondertussen heel veel contact gehad met de muziekwinkel waar ik deze besteld had en zei kunnen de bestelling pas opnieuw maar mij toesturen als UPS EINDELIJK EENS GAAT REAGEREN NAAR HUN.
Hoe lang gaat dit nog duren?
Ik ben er zo klaar mee !
Zo’n duur pakket, zoveel geld, en nog steeds is het vermist.
Als dit niet snel opgelost nu gaat worden ga ik verdere stappen nemen.
Ben er echt heel erg klaar mee.

Gewenste Oplossing:

Als ze zo snel mogelijk (en dan ook binnen 1 week vanaf nu) de winkel THOMANN eindelijk een antwoord geven dat mijn pakket vermist is.
En dat daardoor Thomann mijn saxofoon opnieuw naar mij kan opsturen. ( En ik mag hopen dat UPS het dan wel ECHT bij mij gaat afleveren) persoonlijk in mijn handen. En zo niet, bij een ophaal punt zoals het hoort !

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

1 jaar geleden - Beste Shannon Kroone, Bedankt voor uw bericht. Ik ben meteen voor u gaan kijken en zie dat er al een onderzoek heeft plaatsgenomen op 15 December. De zender is hiervoor ookal uitbetaald op 29 December. Let er wel op dat de betaling tot op 10 werkdagen kan nemen voor het zichtbaar is op de rekening. Vanuit de track en trace haal ik uit het onderstaande: 29/12/21 06:23 INVESTIGATE CLAIM ISSUED 15/12/21 09:33 INVESTIGATE LOST PKG Als een pakket kijt is wordt de zender uitbetaald en horen die contact met jou hierover te leggen. Onderzoeks resultaten en details worden ook alleen met de zender gedeeld. Ik raad u aan om contact op te nemen met hen hierover. Zeggen ze de betaling nog niet ontvangen te hebben na 10 werkdagen kunnen ze een mail sturen naar het onderzoeks afdeling op [email protected] Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben. Ons excuses voor het ervaren ongemak. Met vriendelijke groet, UPS Customer Service Belgium The Netherlands

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 18 januari 2022 om 16:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Shannon Kroone,

We hebben verder geen bericht meer ontvangen met betrekking tot ons eerdere bericht.
Heeft u nog vragen of verder hulp nodig kunt u een mail sturen naar ons op [email protected]
Ook is de klanten service telefonisch bereikbaar op 020 5040 500.

Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben.
Ons excuses voor het ervaren ongemak.

Met vriendelijke groet,

UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

Alle klachten die gemeld zijn door Shnn_