Klacht: UPS servicepunt

op 31 augustus 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben langs geweest bij de handyman in Amersfoort voor de 3e keer. De 1e keer werd mijn vriendin onvriendelijk geholpen en een grote discussie. De 2e keer kwam ik langs en zei ik netjes dat hij dat pakketjes moest retourneren en dit deed ie niet goed dus ik kreeg hem terug. De 3e keer weigerde hij mijn pakketje aan te nemen voor retour omdat hij de winkel eigenaar is. En deed erg onbeschoft meer mensen hebben dit gezien.

Gewenste Oplossing:

Als die man wordt aangesproken op zijn gedrag of dat ups servicepunt daar verdwijnt. Meer mensen hebben gezien hoe deze man met zijn klanten omgaat. En ik heb zeker bewijs genoeg om dit aan te tonen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 03 september 2018 om 11:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende ervaring. Wij hebben uw klacht doorgezet naar het UPS Access Point Team om uw klacht verder te onderzoeken en om het UPS Access Point hierop aan te spreken.

Wij willen u bedanken voor het plaatsen van deze klacht.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Natasja Onbekend