Klacht: Uitstel betaling abonnement

op 22 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben al ruim 15 jaar klant van de NS en heb nu voor het eerst een financieel probleem. Er staat een bedrag open van 81 euro dat ik van de NS voor 24 mei moet betalen. Anders gaat deze vordering naar het incasskosten. Ik ga deze datum niet halen, omdat ik mijn salaris de 26e krijg.

Ik heb twee keer gebeld naar de klantenservice, maar men heeft geen begrip voor mijn situatie. Hierbij probeer ik het nogmaals. Ik wil graag afspreken dat ik uiterlijk 26 mei het openstaande bedrag voldoe.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag afspreken dat ik uiterlijk 26 mei het openstaande bedrag voldoe. Geen incassobureau.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 07 juni 2016 om 06:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Dreamert