Klacht: Uitgestelde levering zorgt voor onnodig hoge kosten.

op 23 juni 2017 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Door toedoen van de Keukenconcurent zelf is de levering van onze keuken uitgesteld. Dit door interne miscommunicatie en het ontbreken van goede afspraken over het uit te voeren meerwerk. Gevolgen zijn voor ons persoonlijk dat wij momenteel GEEN keukenvoorzieningen hebben thuis, de annulering van de plaatsing is 2 dagen voor de definitieve plaatsing geannuleerd, en wij dus ruim 3 weken moeten overbruggen. Daarnaast zijn de financiële gevolgen gigantisch door het stagneren van de verbouwing aan onze woning. De aannemer is gestopt met onze verbouwing doordat het niet tijdig plaatsen van de keuken alle verdere verbouwingen heeft doen stagneren. De verhoogde kosten door uitstel en het aantrekken van een andere aannemer bedragen €12.000,-. De totale kosten van de keuken komen hierdoor op €24.000,-. Onze droomkeuken is een nachtmerrie geworden, dan te bedenken dat deze nog niet eens geplaatst is. Het laat zich overigens raden dat er dagelijks eenzijdig contact is vanuit mij met het hoofdkantoor om mijn problemen voor te leggen. Het bekende van het kastje naar de muur, u zal worden teruggebeld en voor een oplossing zal worden gezorgd…..alles blijkt zeer teleurstellend te verlopen. Een bos bloemen met een kadobon is een gebruikelijke oplossing in dit soort gevallen geeft de Rayonmanager aan via een lokale Vestigingsmanager. Ik ben momenteel radeloos opzoek naar een oplossing om een financiële strop te voorkomen.

Tevreden ben ik wanneer ik gehoord wordt in mijn klacht, dus niet wordt uitgespeeld tussen het hoofdkantoor en het filiaal. Ter info ; krijg ik tot opheden nergens schriftelijke bevestigingen van over wat dan ook. Dossiervorming van mijn kant is hiermee onmogelijk gemaakt. En verwacht ik een financiële compensatie in plaats van een bos bloemen en een kadobon.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

5 maanden geleden - Beste meneer Smit, Wat vervelend om te lezen dat de levering en de plaatsing van de keuken is uitgesteld. Ik ga uw bericht door sturen naar de desbetreffende afdeling zodat er zo spoedig mogelijk contact met u wordt opgenomen. Met vriendelijke groet, Teun - Webcare KeukenConcurrent

Reactie van de melder van de klacht thijs1smit

5 maanden geleden - Beste Teun, Dank voor jouw snelle reactie en fijn te lezen dat ook jij onze ontstane situatie vervelend vindt. Hoop dat jouw inspanningen wel gaan zorgen voor een passende financiële compensatie ipv een bos bloemen en een kadobon. Deze situatie is echt schrijnend te noemen en ben ik bang dat de Rayonmanager, waarvan bij mij geen naam bekend is, moeite heeft een passende oplossing te vinden.

Bericht van KeukenConcurrent

5 maanden geleden - Beste meneer Smit, Uw klacht is reeds doorgezet naar de desbetreffende afdeling. Zij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Teun - Webcare KeukenConcurrent

Reactie van de melder van de klacht thijs1smit

4 maanden geleden - Beste Teun, In het verlengde van al het voorgaande ben ik nog steeds door niemand van de Keukenconcurent gebeld danwel gemaild over mijn klacht. Ondanks mijn verwoede belpogingen en het deponeren van de klacht op jullie website. Heb in het totaal 14 toezeggingen ontvangen in de laatste 3 weken dat er met mij contact opgenomen zou worden, een teleurstellend resultaat dat dit dan ook niet één keer gelukt is. Ik had ook een verzoek gedaan om schriftelijk van jullie te vernemen welke afspraken/toezeggingen er gedaan zijn door de organisatie. Ook dit is tot op heden niet gebeurt. Teun heb jij misschien suggesties hoe ik persoonlijk te woord gestaan kan worden door jullie organisatie. Ter info, dan bedoel ik niet jouw collega's van de afdeling planning of een verkoopadviseur. Deze laatste geven wel aan dat de situatie schrijnend is maar dat zij hier vooral geen uitspraken over kunnen doen. Groet

Bericht van KeukenConcurrent

4 maanden geleden - Beste meneer Smit, Wat vervelend om te vernemen dat u nog geen contact heeft gehad met onze afdeling klanteninfo. Ik heb hen verzocht vandaag contact met u op te nemen. Met vriendelijke groet, Teun - Webcare KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door thijs1smit