Klacht: Inloggen als bezorger niet meer mogelijk

Calsaucey op 15 januari 2022 over Uber Eats in de categorie Maaltijdbezorging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb de Uber Eats partner app gedownload om voor hen te kunnen bezorgen want ik heb geld nodig. Hoewel ik een Uber eats thermotas en jas gekocht heb en foto’s van mijn bankafschrift en ID kaartje inleverde kan ik niet bij de bezorger app online gaan om bestellingen te accepteren. Bij navragen werd mij een bericht gestuurd dat mijn account opgeschort is omdat ik documenten inleverde die “fraudeleus” blijken te zijn. Ik gaf direct an dat dit niet waar was en dan mijn documenten wel reëel zijn. Uber Eats reageert niet meer op mijn berichten hoewel ik meerdere keren vroeg ernaar hoe ik dit kan oplossen en welk document problematisch was. Ze negeren nu alle 5 berichten die ik hen gestuurd heb.

Gewenste Oplossing:

Ik verwacht dat Uber Eats aangeeft welk document het probleem is en hoe ik dit kan oplossen. Al die documenten die ik heb zijn correct.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Uber Eats

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Uber Eats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Calsaucey