Klacht: Tv(1 maand oud) voor herstel in garantie opgestuurd en helemaal kapot teruggekregen.

op 27 november 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tv gekocht voor mijn ma en na een maand is tv uitgevallen en had ze juist nog klank maar geen beeld. Opgestuurd voor herstel in garantie maar is daar blijkbaar heel ruw met de tv omgegaan. Ze wouden hem niet herstellen in garantie omdat het beeldscherm gekraakt is (niet mijn schuld want tv was goed ingepakt verzonden). Veel getelefooneerd naar bol.com en het ging zeker in orde komen want het was bij hun gebeurd zeiden ze. Tv na 2 maanden teruggekregen met gekraakt scherm !!

Gewenste Oplossing:

Mijn geld teug !!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 01 december 2016 om 09:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Afgelopen dinsdag heb ik u gebeld en een oplossing geboden. Om deze reden sluit ik de klacht.

Met vriendelijke groet,
Manon

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Alle klachten die gemeld zijn door Claude 7125