Klacht: Vlugt geanuleerd

op 16 januari 2020 over turkish airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Best mvrouwmeneer
Ik ben met mijn vrouw en zoon op 8 januari van amsterdam. Naar istanbul gevlugen en van istanbul moet wij naar mashad (iran) vligen maar die is geanuleerd.
Wij moesten die dag daar na vligen weer geanuleerd.
3 keer geanuleerd.zij kunnen een keer door fout systeem
Van turkish airlins niet aan ons bording pas geven weer geanuleerd.ik ben nu 10 dagen naar istanbul.zo veel kosten betaald ,visa,hotel,transport,eten
Turkish airlins zegt is niet ons probleem,wie is verantwordelijk?
Met vriendelijke groet
M.rezai

Gewenste Oplossing:

Als turkish airlins mijn kosten omkeert

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over turkish airlines

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over turkish airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rezai