Klacht: Online boeking zitplaats

Cerendalbas op 17 juli 2023 over turkish airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Ik heb online geboekt en betaald. Hierbij heb ik de eerste rij geboekt voor extra beenruimte (4 personen) en heb ik extra kosten betaald. Op vliegveld aangekomen werden we ingedeeld op een andere rij. We hebben toen aangegeven dat we online de eerste rij geboekt hebben en hiervoor ook extra kosten betaald hebben. Het vliegtuigmaatschappij gaf aan dat sommige sites zo een mogelijkheid aanbieden maar het vliegtuigmaatschappij daar niks van afweet. Zij hebben ons toen aangereden om op de turkisch airline site te indienen zodat we het bedrag dat we voor de zitplekken betaald hebben terug kunnen krijgen. Allen op de site kunnen we dit nergens terug vinden.

Het geld die we voor de zitplekken hebben betaald terug ontvangen. Het gaat om een bedrag van €51.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over turkish airlines

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over turkish airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cerendalbas