Mijn Klacht:
Op de datum van 11-9-2015, was het de bedoeling dat ik, mijn vrouw, moeder, schoonzus en mijn zoontje van 6 maanden om 19.25 zouden vertrekken van Istanboel Ataturk airport, naar Amsterdam schiphol.
Het ging om vluchtnummer TK1955, e-ticket nummers: 235-9319029134, 235-9319029135, 235-9319029136, 235-9318997833, 235-9318997834.
Reserveringsnummers: CHNL-5095025 en CHNL-5115847.
We waren 3 uur van tevoren aanwezig op het vliegveld maar, na 2 uur eindelijk onze koffers te kunnen inchecken werd het geweigerd.
Volgens de medewerker waren wij te laat om de koffers in te checken, terwijl er ruim een uur was voor de vlucht.
Ik moest naar de overkant om daar wat te kunnen regelen, maar de vliegtuig was allang vertrokken voordat we aan de beurt waren. We moesten gewoon nieuwe tickets kopen van ze, anders konden we niet weg. Zaten we daar met een baby en mijn schoonzus met lichamelijke beperking en mijn oude moeder.
Na 5 nieuwe tickets te kopen voor ruim 800 euro, mochten we de volgende vlucht nemen en dat was de volgende dag!
We moesten weer de koffers inchecken en werd mij door de werknemer verteld dat wij gewoon mee konden en dat zij het ook raar vond waarom we werden geweigerd.
Ik neem Turkish Airlines dit zeer kwalijk, welke vliegtuigmaatschappij ook wacht als het moet een beetje op zijn passagiers. En dit terwijl wij makkelijk aan boord konden.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik excuses van ze krijg en mijn geld weer terugbetalen aan mij, ik heb de bonnen nog voor als het nodig is.
